Image and video hosting by TinyPic

Filmkväll :) typ....

Vad ska man göra när ens föräldrar oxh syster är borta?
Jo, sitta och stirra på massa filmer.
Väldigt bra, tycker jag :D
Sen att man är ensam gör inte så mycket, jag har ju mina hundar som sällskap :D

Ja, restan av familjen är borta och äter. Själv orkar man inte hänga med. Tror jag håller på att bli förkyld, ont i halsen och i näsan(HAHA). Inte kul....
Men men, blir lite roligare när man har massa bra filmer hemma. Som typ Eclipse, Salt, Grown ups och andra.
Så det blir en mini filmkväll.
Yey!

Överlevde första skolveckan, bara 15 kvar. HURRA!

Emelie är trött, trots att hon vaknade kvart över 12. Konstigt.....

Aja, ska ner och ta på mig kläder, har precis duschat.

Pusspuss
/Emelie
2010-08-28 @ 18:36:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0