Image and video hosting by TinyPic

Liten update xD

Hejsan :D

Hoppningen i söndags gick kanon. Blev att jag hoppade 50 och 60 då Carro inte mådde bra. Men dock vägrade han på planket båda gångerna men annars var han super duktig. Han har verkligen kommit långt sen jag först började rida honom :D

Ikväll blir det klippning, ska nog klippa lugg iaf :) Får se hur det blir!

Snart skola, kan alla sluta påminna mig? Börjar få ångest. Nejdå, men ska bli ganska skönt att komma tillbaka, finns ju inget att göra nu på dagarna... :)



Blev två bilder från i vinttras när jag red Mixen. Saknad <3

Dom är fotade av Elin och redigerade av mig!

Pusspuss
/Emelie
2010-08-19 @ 14:21:53 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0