Image and video hosting by TinyPic

psyke nästa eller?

"Jag hade en liten fundering på om ni ville ta över honom helt eller om jag ska sälja honom...."
Jaha, nu gäller det att bara hålla tummarna på att vi kan ta över honom helt, annats hamnar jag på psyke om han säljs.
Jag lovar, dyrt och heligt.
Han är ju min bästa kompis och om inte vi tar över honom så är det bara byebye till allt och alla och flytta till ett psykhem.
Så håll tummarna att det inte händer, jag har ju precis börjar gilla det här stället.
Hahah, nej skojjar bara. Ni är helt okej.
Hahah, skojjar där också. Ni är bäst.

Men Einar får inte säljas, någon som vill skapa en kampanj? Inte sälja Einar kampanjen?
Hahahah, flummhumör.
Det blir man på om man har varit inne hela dagen pga förkylning. Ingen träning blev det heller, hatar att vara förkyld!
Men ikväll ska vi ut till Bubben. Antingen ska han tömköras eller så får han stå. Beror på vad jag orkar :)

.
gammal bild, från i vintras. Gubben var rakad :D

Pusspuss
/Emelie

2010-08-29 @ 17:55:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: rebecka

hoppas verkligen att ni kan ta över så att du slipper besöka en psykolog resten av livet X) <33

2010-08-31 @ 20:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0