Image and video hosting by TinyPic

Update :D

Tjoo :)
Kom hem från skolan för ungefär en halvtimme sen. Sitter nu och kikar runt på lite bloggar och försöker komma på vad jag ska skriva på vår fördjupnings uppgift. Vi ska nämligen skapa vår egna politiker. Yey säger jag bara. Så igår satt jag och lyssnade på lite olika tal av bla Barack Obama och George Bush. Väldig skillnad kan jag bara säga.
Menmen, första skolveckan har gått bra så här långt iaf. Imorgon är det skolfoto och uppdrags arbete hela dagen. Helt ok, uppdraget vi har just nu är ganska kul, orkar inte beskriva det i detalj men kan säga att det handlar om valet 2010 och att jag ska representera miljöpartiet. *HAHA*

Ikväll blir det stallet, har insläpp och einar måste få komma ut och röra på sig. Jobbade extremt lite i paddocken igår men var så himla kallt och dåligt underlag så det fick han nöja sig med. Blev iaf skritt, trav och galopp så han överlever :)


2år gammal bild på Thea :)


Pusspuss
/Emelie

2010-08-26 @ 16:15:42 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0