Image and video hosting by TinyPic

Dålig uppdatering....-.-

Sämre uppdatering får man leta efter...
Men som vanligt har jaghaft minjontals läxor samt en häst sommåste tas hand om varje dag,jag fattar inte hur jag hinner... -.-
Men nu blir det ändring,ska ha einar 4 dagari veckan nu, blev så mycket med 5 så då tar Frida2 och Carro en.  så tar jag resten. Blir nog bra :)
Provred ju en häst förra veckan, en liten nordis på 6 år.Josefin heter hon. Skitsöt!

Så får se hur det blir....

Och igår for jag av hästen... Hade varit och tränat hos krantz och tänkte skrittaav hanpå rundbanan och vad gjorde inte hästen när vi kom längst ner? Jo, det knaka till i skogen och såklart tvärvändereinar och jag fortsätter raktfram över halsen på han. Och såklart sticker han, great!
Men som tur var så var erica och Kattis upe hos krantz så dom kunde fånga in honom.
Gick bra, men har ont som fan i rumpan. Landade lixom på höften/rumpan och gör skitont!
Då var jag inte glad men han gjorde det ju inte med vilje :)

Men snart är det engelska, ska se klart flugornas herre. Skitdålig film men får väl hålla på med mobilen. Minneskort är iaf beställt, ett 8gb.

Pusspuss
/Emelie
 
2010-10-04 @ 12:22:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0