Image and video hosting by TinyPic

Emelie är inte kreativ nog att komma på en bra rubrik...

Hejsan :)
Måndag idag då och jag har varit hemma och varit sjuk. Hade världens huvudvärk imorse + halsont så bestämde mig för att stanna hemma. Så det blev sovmorgon till 12 då jag skulle ut med vovvarna. Efter det blev det tvn i några timmar. Är grymt tråkigt att vara hemma så hoppas att jag inte är sjuk imorgon. Då blir det einar, och nu är han igenom knäckt och fin så får se hur han är. Carro ska komma o visa hur jag ska göra när jag ska knäcka till honom. Han satt tydligen fast lite överallt, inte bra.
Men nu är han säkert mjuk och fin!
Bjuder på lite nyknäppta kort, En bild på min nya häst och lite andra saker. :)
Josefin <3



Fattar inte hur jag kunde hamna här borta när jag var ute och red. Är ju jättalångt från färsta... -.-
Hahahah, men vi skrittade bara på :)


Thea stornos <3


Dom bästa!
fr.v. Frida, Linda, Linn, Jonna och Julia <33


PussPuss
/Emelie
2010-10-11 @ 19:03:40 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Frida den bästa

men gud vilken fin bild! hahaha jag ser ju hemsk ut :P men va fin josefin va :)

2010-10-11 @ 20:57:37
URL: http://lillajag12.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0