Image and video hosting by TinyPic

Hästbyte!

Ja, nu är det bestämt. Från den 6 november ska jag börja rida Josefin!
Känns lite sorgligt då tiden med Einar har varit helt underbar men som sagt så kommer jag att få mycket bättre tränings möjligheter hos Josse då hon står super nära Färsta.
Menmen, har lovat Carro att jag ska hälsa på, och såklart lovade jag samma sak till Einar.
Just nu vill jag inte tänka på det, vill inte lämna skrutt bakom mig men det kanske är dags? Jag vet inte, känns lite sådär men en ny häst är alltid kul En ny häst att forma, rida och träna. Hon är ju inte riden på ett tag så bli bara att få henne i form till en början, bygga upp konditionen och musklerna. Kan ta ett tag men det får det ta.
Hoppa kan hon iaf, fick hoppa 60 cm bara sådär med henne, ingen tvekan där inte! Jättekul då jag är lite harig när det gäller hoppningen så jag behöver en stadig häst och då är ju inte Einar den bästa.
Dressyren kan hon någorlunda, hon är ju grundutbildad men stel som satan så det får vi jobba på.
Men i slutändan kommer det nog att bli jättebra!
Menmen, nu ska jag återgå till engelska läxan. Går åt hellskotta med den men måste få klar den till måndag så måste lägga ner lite tid på den xD
Imorgon blir det Josefin! Ska få lära känna henne så får komma o rida henne någon dag i veckan. Bra!
Inte det snyggaste men han hoppade! xD
Min skrutt! <33

Mot läxor!
See yaa
/Emelie
2010-10-09 @ 17:18:45 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0