Image and video hosting by TinyPic

Läxor!

Uscha, hatar att göra läxor! :(
Sitter fast med två fördjupningsuppgifter som ska vara klara till på fredag, SO och matte. Har visserligen inte så mycket kvar på SO:n men det är ju så tråkigt! Skulle ju egentligen åkt ut till hästen idag men Carro tar honom. Är ganska skönt men kmr inte åka ut till honom förens onsdag. Men läxorna behöver göras, även om dom inte är nå kul.
Fast imorgon blir det provridning av häst. Ett halvblod på 17 år. Får se hur det går!
Dom vill ha fodervärd på den så.... Kommer inte säga anledningen till varför jag ska provrida, om ni vill veta så smsa :P
Menmen, på lördag blir det filmkväll. Än så länge blir det jag och Frida, *HAHA* blir iaf skitkul vilka som än kommer :D har skickat sms till några om det, får se vilka som svarar :)
Kommer nog inte ha så många iaf, blir så rörigt då och sånt. Men 4,5 ska vi nog få ihop ;)
Nu ska jag återgå till mina läxor.
Känns som om vi har så här mycket läxor nu -.-
Pusspuss
/Emelie
2010-09-13 @ 19:29:24 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0