Image and video hosting by TinyPic

Ojoj, länge sen nu.....

himla länge sen jag bloggade nu, men har varken haft tid eller lust då skolan och Einar tar väldigt mycket tid. Men skulle aldrig välja bort Einar så får ta det.
Iaf, har hunnit väldigt mycket på en vecka. Provridit, haft utfrågning, friluftsdag och Friidrotts DM.
Provridningen gick kanon, dock har hästen på tillridning just nu så får se vad som händer när han kommer tillbaka.
Utfrågningen gick bra, kom ihåg vad jag skulle säga!
Höll på att dö på friluftsdagen, som tur gjorde jag inte det xD
DMet gick piss!
Menmen, på måndag eller tisdag kommer min nya mobil. En xperia x10 mini pro. Skitsnygg!
Bild från google.
Pusspuss
/Emelie
2010-09-24 @ 21:17:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: rebecka

ja vet, värdens snyggaste mobil! <3 snart blir den min :D

2010-10-07 @ 20:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0