Image and video hosting by TinyPic

Skolan xD

Ja, nu sitter man här i skolan, inne på andra skolveckan. Än så länge har man överlevt. *Applåder*
Sitter med bästa Linn och bästa Julia, vi har precis ätit mat och snart ska vi ha matte, BUHU, men kommer nog att överleva det också :D
Ikväll blir det stallet som vanligt, känns som jag alltid är i stallet nu. Typ varje kväll. Men är skönt, då slipper man sitta och stirra in i tvn. Var länge sen jag tittade på tv, men är skönt. Man får ju komma ut och röra på sig istället.
Ikväll kommer också Sandra och Carro och ska äta hos oss. Vi ska väl prata om hur vi ska göra med einar, Carro har fått pengar men hon vet inte hur hon ska göra, inte vi heller för den delen då smset jag fick igår var ganska fövirrande. Men men, det viktiga är ju att han inte behöver säljas :D
Just nu känner jag att jag vill åka utomlands. Till typ Thailand. Är dock skitmycke pengar men drömma kan man.
Då vill jag åka till Koh chang, vi var där för två år sen. Skitmysigt var det.
Två google bilder från Koh chang!
Snart matte, sen hem och ut med vovvarna, kan bli extremt roligt... -.-' eller inte. Foxy kommer vara ett monster, bokstavligt xD
Önska mig lycka till!
Pusspuss
/Emelie
2010-09-02 @ 12:33:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0