Image and video hosting by TinyPic

Söndag

Tjoo :D
Söndag idag då, faktiskt inte gjort så mycket. Var i stallet en sväng och hade lite 'ponny ridning'. Var faktiskt kul. Kommer ihåg när jag red sådär. Hade ju en ponny jag brukade rida på i stockholm, iaf innan han såldes. När jag började rida på honom, var väl 2 då, så var hon som hade honom 14. Kommer ihåg att jag tyckte hon var så stor, men nu har ju jag 14 och känner mig inte så stor xD
Men men, kul var det :)
Imorgon är det skola, måste skriva klart mitt engelska brev, men vet inte om jag hinner bli klar, jobbigt läge :S
Men nu ska jag skriva klart brevet, håll tummarna att jag blir klar.
Pusspuss
/Emelie
2010-09-05 @ 16:28:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0